h_k@t-online.hu

30-9529-385

1024 Budapest, Retek u. 10. I. em.

Kezelések

Néhány terület, a teljesség igénye nélkül, amelyeken a hagyományos kínai orvoslással jó eredmények érhetők el:

Fájdalomcsillapítás: mozgásszervi  betegségek, fájdalmak: lumbago, lumboischialgia, krónikus hát- és derékfájdalom, vállfájdalmak, térdfájdalmak, kis és nagyízületi fájdalmak, traumás eredetű fájdalmak, akut és krónikus  ízületi gyulladások, műtétek utáni rehabilitáció során fájdalomcsillapítás

Idegrendszeri betegségek: arcidegbénulás, arcidegzsába, arcfájdalom, carpalis alagút szindrómát kísérő csuklófájdalom és zsibbadás, könyöktáji alagút szindrómát kísérő fájdalom és zsibbadás, fejfájások, migrén, alvászavarok, szorongás, depresszió, szédülés, fülfájdalom, krónikus fáradtság, övsömör utáni fájdalom

Bőrgyógyászati betegségek: herpes, övsömör, ekcéma kiegészítő kezelése

Emésztési zavarok: puffadás, gyomorégés, gyomor, vékony és vastagbél gyulladásai, máj-epeműködés zavarai, cukorbetegség kiegészítő kezelése ,elhízás, székrekedés, hasmenés és aranyérbetegség kiegészítő kezelése

Légzőszervi betegségek: allergia, szénanátha, asthma kiegészítő kezelése, krónikus nátha, rekedtség, torokfájás

Dohányzásról leszoktatás

Szív és érrendszeri betegségek egyes eseteiben kiegészítő terápiaként: magas vérnyomás, gyors szívritmus, mellkasi fájdalomérzet

Nőgyógyászati betegségek: menstruációs ciklus zavarai, elhúzódó menzesz, climax tüneteinek enyhítése, tejelválasztás segítése, meddőség kiegészítő kezelése, vizesedés

Vizelet kiválasztási rendszer betegségei: visszatérő hólyaghurut, gyakori felfázás, vizesedés, egyes hólyagműködési zavarok